top of page

FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi zawarte w jednym miejscu. Gdyby brakowało odpowiedzi na jakieś pytanie- śmiało zapraszamy do kontaktu. Udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania :)

Czy muszę się jakoś przygotować przed wizytą?

W naszym SPA dostępne są jednorazowe artykuły takie jak bielizna i kapcie. Dostępne są także ręczniki- dlatego nic nie musicie ze sobą zabierać, nawet w przypadku kąpieli.

Do nich udostępniamy bieliznę jednorazową lub proponujemy kąpiel nago.

PS Nie trzeba zmywać makijażu, golić się, ani robić nic szczególnego. Pozytywne nastawienie i otwartość na nowe wystarczą!

Czy można wykonać podwójny masaż? 

Praktycznie wszystkie zabiegi z naszego SPA można wykonać w wersji podwójnej. Cena za parę to dwukrotność wyjściowej ceny zabiegu, wyjątkiem jest kąpiel, gdzie druga osoba płaci pół ceny. Dwie osoby mogą być razem

w pomieszczeniu, lub w dwóch osobnych pokojach, wedle życzenia. 

Domyślnie szykujemy jeden pokój, gdy mamy zapisaną parę.

Co się stanie jeżeli się spóźnię?

Pracujemy w nurcie slow beauty i do każdego zabiegu dokładamy zapas czasowy, jednak

z uwagi na szacunek do naszego własnego czasu pracy zastrzegamy sobie możliwość skrócenia zabiegu w przypadku znacznego spóźnienia się na zabieg.

Jakie są dostępne metody płatności?

W Blue Tori SPA możecie zapłacić gotówką lub kartą, a także przelewem tradycyjnym na nasze konto bankowe. 

Niestety nie ma możliwości płatności Blikiem.

Czy przed masażem mogę się umyć?

Oczywiście jest taka możliwość! Jeżeli jedziecie do nas prosto z pracy i potrzebujecie się odświeżyć dla własnego komfortu, jest to dostępna opcja. Prosimy o smsa przynajmniej 10 minut przed zabiegiem,  żebyśmy mogły odpowiednio przygotować pomieszczenie do wzięcia prysznica.

Próbuję się umówić, ale nikt nie odbiera telefonu/ jestem pod drzwiami, ale są zamknięte

Nasze SPA nie ma obsługi recepcyjnej.

Jeżeli nie odbieramy, to znaczy, że jesteśmy

w trakcie zabiegu, ale na pewno oddzwonimy.

Jeżeli to pilne, prosimy o smsa, wtedy postaramy się jak najszybciej odpisać,

np. w czasie gdy klient obecny w SPA się kąpie. 

Analogicznie, w trakcie zabiegów się zamykamy, dlatego prosimy nie przyjeżdżać bez uprzedzenia nas. Nie chcemy marnować waszego cennego czasu przysłowiowym całowaniem klamki.

Czy obowiązują przedpłaty?

Wymagamy wpłaty zadatku w wysokości 50% w przypadku gdy:

- jest podwójna wizyta, np. masaż dla dwojga

- wykonywane są zabiegi z liśćmi wodorostów- wymaga to wcześniejszego przygotowania i namoczenia wodorostów

- wizyta jest pakietem w szczycie sezonu, tak jak wizyty walentynkowe

O konieczności uiszczenia zadatku poinformujemy przy umawianiu się na wizytę.

Zbliża się termin ważności mojego voucheru podarunkowego, co teraz?

Vouchery zakupione w naszym SPA mają pół roku ważności. Nie przedłużamy ważności voucherów. Prosimy o kontakt minimum dwa tygodnie przed końcem ważności vouchera.

Jeżeli ktoś zgłosi się w terminie ważności, szukamy najbliższego terminu, nawet jeżeli wypadnie po skończeniu się umownego terminu, a jeżeli jest to związane z brakiem dostępności z naszej strony.

Choroby a wizyta w SPA

Zastrzegamy sobie możliwość by odmówić wykonania zabiegu osobie, która jest chora, wykazuje oznaki obecności chorób zakaźnych, wirusowych, gryp żołądkowo- jelitowych, opryszczki etc.

Prosimy pamiętać o tym, że nie tylko komfort osób poddanych zabiegowi się zmniejsza, ale każde narażenie nas na kontakt z patogenami sprawia, że możemy " sprzedać" coś osobom, które niejednokrotnie przychodzą na zabiegi terapeutyczne będąc w okresach spadków odporności. 

Jak mogę kupić voucher podarunkowy?

Tak, jasne. 

W naszym SPA można kupić voucher papierowy i elektroniczny.

W przypadku zakupu vouchera papierowego prosimy o umówienie się na konkretną godzinę na odbiór vouchera.

W przypadku vouchera elektronicznego prosimy o podanie maila, imienia i nazwiska, kwoty lub zabiegu i ewentualnego specjalnego dopisku, który ma się znaleźć na voucherze.

Voucher najczęściej wysyłamy w tym samym dniu roboczym. Jeżeli jest to pilne, prosimy

o informację, w razie nagłych potrzeb możemy wysyłać vouchery także w weekendy.

Jaki jest numer konta do wpłat?

83 1600 1462 1866 2091 1000 0001
Voyager sp. z o.o.

Wojska Polskiego 89

dopisek w tytule: usługa specjalna + imię i nazwisko

W pokoju zabiegowym wisi szlafrok, co mam z nim zrobić? Czy jest bielizna jednorazowa?

Po zabiegach SPA zapraszamy na relaks do mind SPA przy tężni solankowej. 

Goście mogą powędrować w swoich ubraniach lub w szlafroku i kapciach jednorazowych- wedle uznania.

Tam mamy przeznaczone 15 minut odpoczynku po zabiegu, gdzie można napić się wody lub herbaty.

Standardowo do masaży goście pozostają

w swojej bieliźnie dolnej, jeżeli życzysz sobie stringi lub figi/bokserki ( tak, dla Panów również mamy stringi) poinformuj nas przed masażem. 

bottom of page