FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi zawarte w jednym miejscu. Gdyby brakowało odpowiedzi na jakieś pytanie- śmiało zapraszamy do kontaktu. Udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania :)
Czy muszę się jakoś przygotować przed wizytą?
W naszym SPA dostępne są jednorazowe artykuły takie jak bielizna i kapcie. Dostępne są także ręczniki- dlatego nic nie musicie ze sobą zabierać, nawet w przypadku kąpieli.
Do nich udostępniamy bieliznę jednorazową lub proponujemy kąpiel nago.
PS Nie trzeba zmywać makijażu, golić się, ani robić nic szczególnego. Pozytywne nastawienie i otwartość na nowe wystarczą!
Czy można wykonać podwójny masaż?
Praktycznie wszystkie zabiegi z naszego SPA można wykonać w wersji podwójnej. Cena za parę to dwukrotność wyjściowej ceny zabiegu, wyjątkiem jest kąpiel, gdzie druga osoba płaci pół ceny. Dwie osoby mogą być razem
w pomieszczeniu, lub w dwóch osobnych pokojach, wedle życzenia.
Domyślnie szykujemy jeden pokój, gdy mamy zapisaną parę.
Co się stanie jeżeli się spóźnię?
Pracujemy w nurcie slow beauty i do każdego zabiegu dokładamy zapas czasowy, jednak
z uwagi na szacunek do naszego własnego czasu pracy zastrzegamy sobie możliwość skrócenia zabiegu w przypadku znacznego spóźnienia się na zabieg.
Jakie są dostępne metody płatności?
W Blue Tori SPA możecie zapłacić gotówką lub kartą, a także przelewem tradycyjnym na nasze konto bankowe.
Niestety nie ma możliwości płatności Blikiem.
Czy przed masażem mogę się umyć?
Oczywiście jest taka możliwość! Jeżeli jedziecie do nas prosto z pracy i potrzebujecie się odświeżyć dla własnego komfortu, jest to dostępna opcja. Prosimy o smsa przynajmniej 10 minut przed zabiegiem, żebyśmy mogły odpowiednio przygotować pomieszczenie do wzięcia prysznica.
Próbuję się umówić, ale nikt nie odbiera telefonu/ jestem pod drzwiami, ale są zamknięte
Nasze SPA nie ma obsługi recepcyjnej.
Jeżeli nie odbieramy, to znaczy, że jesteśmy
w trakcie zabiegu, ale na pewno oddzwonimy.
Jeżeli to pilne, prosimy o smsa, wtedy postaramy się jak najszybciej odpisać,
np. w czasie gdy klient obecny w SPA się kąpie.
Analogicznie, w trakcie zabiegów się zamykamy, dlatego prosimy nie przyjeżdżać bez uprzedzenia nas. Nie chcemy marnować waszego cennego czasu przysłowiowym całowaniem klamki.
Czy obowiązują przedpłaty?
Wymagamy wpłaty zadatku w wysokości 50% w przypadku gdy:
- jest podwójna wizyta, np. masaż dla dwojga
- wykonywane są zabiegi z liśćmi wodorostów- wymaga to wcześniejszego przygotowania i namoczenia wodorostów
- wizyta jest pakietem w szczycie sezonu, tak jak wizyty walentynkowe
O konieczności uiszczenia zadatku poinformujemy przy umawianiu się na wizytę.
Zbliża się termin ważności mojego voucheru podarunkowego, co teraz?
Vouchery zakupione w naszym SPA mają pół roku ważności. Nie przedłużamy ważności voucherów. Prosimy o kontakt minimum dwa tygodnie przed końcem ważności vouchera.
Jeżeli ktoś zgłosi się w terminie ważności, szukamy najbliższego terminu, nawet jeżeli wypadnie po skończeniu się umownego terminu, a jeżeli jest to związane z brakiem dostępności z naszej strony.
Choroby a wizyta w SPA
Zastrzegamy sobie możliwość by odmówić wykonania zabiegu osobie, która jest chora, wykazuje oznaki obecności chorób zakaźnych, wirusowych, gryp żołądkowo- jelitowych, opryszczki etc.
Prosimy pamiętać o tym, że nie tylko komfort osób poddanych zabiegowi się zmniejsza, ale każde narażenie nas na kontakt z patogenami sprawia, że możemy " sprzedać" coś osobom, które niejednokrotnie przychodzą na zabiegi terapeutyczne będąc w okresach spadków odporności.
Jak mogę kupić voucher podarunkowy?
Tak, jasne.
W naszym SPA można kupić voucher papierowy i elektroniczny.
W przypadku zakupu vouchera papierowego prosimy o umówienie się na konkretną godzinę na odbiór vouchera.
W przypadku vouchera elektronicznego prosimy o podanie maila, imienia i nazwiska, kwoty lub zabiegu i ewentualnego specjalnego dopisku, który ma się znaleźć na voucherze.
Voucher najczęściej wysyłamy w tym samym dniu roboczym. Jeżeli jest to pilne, prosimy
o informację, w razie nagłych potrzeb możemy wysyłać vouchery także w weekendy.
Jaki jest numer konta do wpłat?
83 1600 1462 1866 2091 1000 0001
Voyager sp. z o.o.
Wojska Polskiego 89
dopisek w tytule: usługa specjalna + imię i nazwisko
W pokoju zabiegowym wisi szlafrok, co mam z nim zrobić? Czy jest bielizna jednorazowa?
Po zabiegach SPA zapraszamy na relaks do mind SPA przy tężni solankowej.
Goście mogą powędrować w swoich ubraniach lub w szlafroku i kapciach jednorazowych- wedle uznania.
Tam mamy przeznaczone 15 minut odpoczynku po zabiegu, gdzie można napić się wody lub herbaty.
Standardowo do masaży goście pozostają
w swojej bieliźnie dolnej, jeżeli życzysz sobie stringi lub figi/bokserki ( tak, dla Panów również mamy stringi) poinformuj nas przed masażem.